Stvari bez kojih ne mogu…

Svake godine u sunčanom zenitu, potrpam ono neophodno u veliki kofer tvrdih stranica i odselim nekoliko kvartova niže, u ljetnu depadansu.
I ovog ljeta stojim nad njegovim sadržajem i promatram stvari koje određuju konture mojeg bića:

– mačak
– njegov plastični wc i vreća odredjene vrste pijeska koji ima najbolju sposobnost koagulacije. Ima ga u DM-u. Na njemu je fotografija sretne bijele mačke.
– plava staklena boca za solarnu vodu koju sam uvjerila da me čini ljepsom. Vodu mislim. A i bocu djelomično.
– eterično ulje lavande koje proizvodi moj poznanik u kućnoj radinosti, a koje smiruje kožu nakon uboda insekata, jer sam ja mokri san svakog komarca. A i posteljina divno miriše.
– I Ching, raspadnutu od čestih konzultacija, izašlu u nakladi Planetopije. Jer je to najbolje izdanje do sad (karte za proricanje sa sirenama i dupinima će ove godine ostati doma, previše su sugestivne)
–  začinska sol koju je spravila moja prijateljica
–  TOZ-ova plava olovka na kojoj piše “Volim te više od mora”. Jer volim more, olovku i onoga tko mi ju je poklonio.

– notes za bilježenje svih gluparija koje mi padnu na pamet
– naramak knjiga iz knjižnice
– ulje noćurka jer je od njega koža meka i baršunasta. A i grudi postanu veće, tako sam pročitala. Sad čekam da narastu.
– šalicu za jutarnju kavu jer je to njena jedina funkcija

– bosiljak u tegli s balkona
– hard disc sa svim meni bitnim sadržajima pretvorenim u bajte i bite
– porculanski podložak za maslac na kojemu piše “maslac”.
– fotoaparat, rabljeni kompakt sa manualnim funkcijama, 10mp i izvrsnom optikom. Jer mi više, veće i teže od toga ne treba.
– 9 pari cipela

– tablet i mobitel. Jer sam jebeni đanki.
– slušalice za mjuzu koje ne ispadaju iz uha

Gledam jesam li sto zaboravila… aha, možda onaj mamin indijski novčanik sa sadržajem ovogodišnjeg regresa…

To bi bilo to..

Otvaram vrata i….

Leave a Reply

