Bliski susreti treće vrste

Nikad nisam na glavi imala biciklističku kacigu. Te sam noći sanjala da je nosim. Zbog mogućih padova i udaraca. Bicikla u mom snu nije nigdje bilo na vidiku.

Nekoliko sati poslije, poštar zvoni – samo jednom. Izlazi iz lifta, a ja stojim mirna, nijema i promatram njegovu siluetu kako mi dolazi u susret kroz polumračni, uski hodnik. Backlight, znači na fotoaparatu brzina zatvarača je… i blenda…, ISO vrlo visok, riskiram zrnatost i nejasne obrise…  Na glavi mu kaciga, prozirni dio podignut, odijelo neobično, poput astronauta. Major Tom, pomislim, vratio se da mi uruči pismo, na 4.kat…

Plava, obična koverta, nije za mene, već za “pravog vlasnika”, govori mi “ti” i pokazuje gdje sve da ostavim svoj potpis. Ne smeta me. Kroz odškrinutu kacigu vidim dio lica, neodređeni tračak privlačnosti, a opet…ne znam, nisam sigurna. Vratima zatvaram susret, na vrijeme, prije nego postane običan.

Trebam kacigu. Bicikl imam. Prehladno je da ga vozim.

 

Leave a Reply

