Statistika

Klinci kojima 2 puta tjedno ubijem volju za glazbom i ja na praznicima smo već 5 dana. U tih 5 dana (3 radna), ja sam u svoju srebrnu cijev upuhala ravno 7 tonova. Ako to podijelim sa radnim danima koji su postali neradni, dobivam prosjek od neka 2 tona po danu. Ako tih 7 tonova koje sam istisla iz sebe podijelim sa 5 dana, prosjek je još gori. Planirala sam drugačije. Trebalo ih je biti 129487235643875645632087 dnevno.

Od tih 5 dana, 4 sam jutra dočekala mokre pidžame. 0 noći sam prespavala u komadu.

Pročitala sam 32 stranice Murakamija, boreći se s nestalnom koncentracijom. Znači, 6 stranica po danu.

5 dana zajedno imaju 120 sati. Od tih 120 sati, 95 sam provela u beskorisnim mislima.

Od 95 sati, 2 sata sam sam provela u nastojanju da budem korisna i kreativna. Korisna i kreativna sam sveukupno u 5 dana bila 0 sati.

Od onih istih 95 beskorisnih sati, nekih 20 sam provela na kavama, promatrajući tratinčice i drveće i uz to sam iz sebe istresla 93487534982709348752345588977234 prežvakanih riječi onome tko se već nalazio na suprotnoj strani stola.

U 5 dana sam pojela ukupno 40 napolitanki, 8 dnevno. To je ukupno 2000 kalorija koje su bespovratno otišle u salo.

Moja prijateljica je danas 3 sata birala zavjese za svoj novi stan. Ja sam sva 3 sata provela s njom. Meni nisu trebale zavjese za novi stan.

Brojke su okrutne.

One thought on “Statistika

Leave a Reply

