Norveška

https://i1.wp.com/upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5b/Drygalski-Fjord.jpg

Tjelesna temperatura porasla je za samo 1 stupanj, posljedica upale grla, ali to je bilo više nego dovoljno da me katapultira u ponore samosažaljenja. Naime, nitko od mojih najbližih i najdražih nije u svojoj kristalnoj kugli vidio da sam bolesna. I telepatija im je isto zakazala. Ispod poplona, vruće i nadražene kože, s pulsirajućom glavoboljom koju je dodatno pojačavao stalni kašalj i s mačkom koji se udobno smjestio na vrh mene, kovala sam mazohističke planove koji su mi samoj tjerali suze na oči. Od sebe same i same od sebe.

– Samo da malo prizdravim, odoh ja! Daleko! Od svih! Idem u…u…u Norvešku! Na onaj zadnji, najudaljeniji fjord, tamo ću se zabit u onaj led i umrijet od hladnoće! Sama! Nitko neće niti primjetiti da me nema! (ovdje sam duboko i bolno uzdahnula i zakašljala)

Dobro, to je, dakle, to. Odgrnula sam pokrivač i mačka sa sebe. Dignula slušalicu. Otipkala broj.

– Mama, ja sam bolesna….

Dojurila je odmah sa artritičnim koljenom i svježim šnenoklama.

Norveška će ipak još malo pričekati.

One thought on “Norveška

Leave a Reply

