Vodena nimfa

Untitled

Penelopa, ona koja je provela čitavih 20 godina čekajući Odiseja da joj se vrati preko svih mora koja su ih razdvajala, žena mu, bila je uza sve to još i kći najade, vodene nimfe. Kako je sama jednom prilikom izjavila, prekomjerno plakanje, na kojeg je potrošila četvrtinu svog zemnog života, jedan je od hendikepa onih koje rodi majka najada. U posljednje sam vrijeme pomislila kako i ja imam vodenu nimfu za majku. Možda mi to nikad nije rekla. Ili je zaboravila…

Iznad dviju šalica kave i kroz pramenove dima, priča mi prijatelj o svojim kulinarskim gafovima. Oni svejedno ne utječu na njegov entuzijazam. Trebala je to biti čokoladna pita, znaš u onom niskom okruglom kalupu, priča on, ali ispao je frizbi. Smijem se, od srca i na kratko zaboravljam da me rodila vodena nimfa.

I još mi je rekao da su hibernacija i izolacija jako u redu.


U

Leave a Reply

