Midwinter graces

play.

Negdje u titravim i besanim satima noći zabrinjava me more sitnica, brojeva, riječi i slutnji. Točno u 3 pol sata poslije jedne ponoći pogledala sam svih 48 modela Valentinove couture proljetne revije pa je nekako ispalo da sam se radi toga probudila, ali nisam. Ujutro sam pročitala da je na čitavom svijetu ostalo još samo 20 leoparda. Izbrojala sam sve udarce koje je moje srce preskočilo. Skrivam se od svojih nemira i ponekad im nakratko pobjegnem. Mir, rezignacija, smijeh, riječi, slike – sve su to moja skrovišta.

Ispirem zimu s tijela vrućim mlazovima i nekim čudom još uvijek u svakom danu uspijevam izdvojiti onaj sasvim običan i banalan trenutak tihe i bezuvjetne zahvalnosti. Još uvijek u svakom danu, između svih  njegovih sati i minuta, uspijevam pronaći onaj trenutak u kojem sam sasvim sigurna, distancirana i neobično mirna.

2 thoughts on “Midwinter graces

Leave a Reply

