Je suis Kolinda

– Ma joj, tako je sve bilo super, super smo se skužili i kliknuli smo i tako dobro sve zna što treba…!!

Slušam zanesenu prijateljicu preko šalice kave i smijem se s njom, sretna i ja skoro kao i ona.

– Ali nije me nazvao od onda!- završi ona svoje izlaganje.

Podignem obrve, smiješak mi se zamrzne, a šalica zastane u zraku.

– Kako? Nije?

– Eto. Nije.

– Pa koliko je prošlo?

– Dva dana.

– Prerano. Daj mu tjedan dana.

– Tjedan?! Pa danas sam se mislila javit, onako neobavezno…

– Da nisi! Čekaj do nedjelje. Evo i Kolinda čeka da ju Milanović nazove!

– Da, ali je rekla da će ona nazvati njega ako on nju ne nazove prvi!

Smijemo se. Prekida nas zvonjava telefona. Mog. Završim razgovor i zašutim na nekoliko trenutaka, sa sretnim smiješkom u kutevima usana.

– Tko je to bio?- upita ona, promatrajući me iskosa. Ne odgovorim i izbjegnem njezin pogled i dalje se osmjehujući.

– A, tvoj Milanović?

Nasmijem se. Baš onako od srca.

2 thoughts on “Je suis Kolinda

Leave a Reply

