Previše ničega

large

Jedva sam čekala otvoriti oči. Ustala sam ranije nego obično. Danas ću svašta obaviti: banku, kupovinu, pozive, sve ono što već danima odgađam…i da, idem vidjeti jesu li snizili one cipele. Danas ću biti jaaaako zaposlena, korisna i agilna. Evo, samo da doručkujem. Dobro, još ću malo prosurfati netom.

Hmmm…dobar neki sajt, svašta lijepog na njemu…o, još jedna lijepa sličica..a gle, još ova..ajme, što je spor kompjuter. Idem ga sad očistiti, brzo ću ja to….jebote, koliko treba da se defragmentira disk?! Konačno…samo ću brzinski zirnuti što se događa na fejsu. Joj, vidi ovaj link tu, zanimljiv članak ….ajme, zar je već 11?! Hmmm…dobro, banku mogu obaviti i u ponedjeljak, nije tako hitno..Ok, idem kupiti nešto za ručak, danas ću STVARNO nešto skuhati i jesti zdravo, toplo i sa žlicom, evo samo da još ovo pogledam….Isuse, koliko je sati!! Kad prije?! Zapravo, mogu speći jaja i skuhati onu preostalu hrenovku, stvarno mi se ne ide u ovu maglu.

Dobro, zakazala sam dopodne, ali popodne je moje, ništa me neće zaustaviti!…Možda bi bilo dobro da se prvo skinem iz pidžame… Idem sad nazvati profesoricu i zaželjeti joj sve najbolje u Novoj Godini….A tako mi se ne da slušati njene priče i bezuspješno pokušavati završiti razgovor….. Nazvat ću sutra! Čekaj, danas je 3. 1., sutra 4., za dobre želje nikad nije kasno! To je to, odmah sutra ujutro zovem! I B. sam obećala poziv…ma poslat ću joj poruku prepunu emocija. Evo, jesam. Dobro! Idemo dalje!

Hm, ni tračka sunca vani, sivilo, magla, zima….brrr. Sad bih stvarno trebala skinuti pidžamu….Ma još ću pročitati par stranica one knjige. U krevetu. A u krevet se ide u pidžami, zar ne?! Vrijeme je za popodnevni odmor, dakle sad ne trebam biti pretjerano aktivna. Samo ću malo zatvoriti oči, na 5 minuta, peku me….

Grozan neki san….di sam?! Koji je dan danas? Koliko je sati?! Pola 8?!?!?! Navečer?!?! Pa vani je mrak! I zima, brrr. Kud ću sad? Uostalom, na praznicima sam, što bih sad trebala?! Dobro, evo, ispeglat ću onu suknju. Onako, da nešto napravim. Evo. Mogu oprati i suđe. Jesam…. Već dugo nisam upalila komp….Samo malo, da vidim što se zbiva na fejsu…

11 sati. Navečer. Ja u pidžami. Od jutra. U mislima nabrajam što sam sve danas napravila, ne bih li barem malo umanjila osjećaj krivnje: defragmentirala sam jebeni C disk. Komp je sporiji nego ikad. Spekla sam jaja. Dva. Skuhala hrenovku. Ispeglala sam suknju. Oprala suđe….a da, poslala sam nadahnutu poruku B. Nenadahnuto mi je odgovorila. Očistila sam mačju kutiju s pijeskom, nemojmo to zaboraviti!………

Ok, ovaj dan se ne računa.

2 thoughts on “Previše ničega

Leave a Reply

