Dvanaesta

0703165ac8bcaf7837ef65cfd95d4af6

Pripremala sam Božanu Dvanaestu za odlazak, uplitala joj rogatu krunu i suho cvijeće u kosu od algi, žezlo joj još nisam pronašla, ali bez njega me neće napustiti. Uskoro će otići, u kočiji od celofana sa crvenim i zlatnim trakama i zavladati nekim drugim domom…

Kupala sam je mirisom borovih iglica i sjajila svijećama, šaptala joj na uho sve što želim, hvalila ono što imam i spuštala pogled zbog onog što nije uz mene..

I sve to vrijeme, čekala sam jednu zakašnjelu i daleku čestitku, koja me nije pronašla…

Leave a Reply

