Želje

zvijezde

Vrijeme je da se konačno isprati ova godina, rekla je A. i ja sam se trenutno složila, iako nisam htjela, poželjela sam da još malo ostane.

Isto sam tako poželjela da dani još malo ostanu kratki, a noći duge. I da se vrijeme uspori ponekad, jako uspori, kao prije dva dana kad sam nosila crvenu haljinu pred mnogo ljudi. I kao prošle nedjelje, kad sam melemom pokušavala vratiti u tijelo jednu odbjeglu i uplašenu dušu. Na kratko mi je uspjelo.

Poželjela sam da je crni glas koji sam voljela još malo mogao ostati u bijelom grlu.

I poželjela sam da se teritorijalno i posesivno postave granice mojoj slobodi na koju sam inače tako osjetljiva…

Leave a Reply

