Nedjeljom, bez naslova…

large (1)

Dugo sam spavala. I mirno. Začudno mirno. Otvorila sam oči u nedjelju, maglenu, hladnu i tihu. Odlučila sam da neću paliti radio. Niti otvarati usta. I da neću zatvarati korice knjige. Aktualni nobelovac, Francuz. Uvukao me među svoje nostalgične retke. Brojni su imali primjedbe na njegov izbor… Pod prozorima – vojna vježba u napuštenim hangarima vojarne. Mislim da neću raditi ručak.

Dišem tišinu svojih misli. Danas mi je nekako baš sve svejedno. Ugodan osjećaj. Voljela bih da potraje..
Ipak ne postoji stalnost.
I nema garancije.
Za bilo što.
Na trenutak sam pomislila suprotno…

Leave a Reply

