Crazy cat lady

1482986_685019698184510_1905756096_n
Jedva sam dočekala odijeliti se zatvorenim vratima od vanjskog svijeta, danas je testirao moju toleranciju na – sve. Bila je niska.

Razdražuje me što se znojim u polovici listopada. Smeta me višak riječi. Ne podnosim loš humor. Osmjeh na silu mrvi mi dušu. Glasni ljudi iritiraju mi kožu. Nervira me žamor i buka koja nema smisla. Mrzim otkrića tople vode. A ako ona još k tome od mene zahtijevaju i izvjesnu dozu ushićenja – utoliko gore.

Svaki moj povratak dočekuje debeli mačor, uvijek na istoj udaljenosti od ulaznog praga i šutke, velike glave, tustih šapa i sjajnih očiju iza poluspuštenih vjeđa.

– Jebeš ti to sve…- kažem mu i zatvaram vrata za sobom.

I osjetim mir kako se opet penje žilama do srca.

One thought on “Crazy cat lady

  1. falili su mi tvoji postovi…. ponekad su tvoje riči baš ono što trebam (dok ih čitam često se osjećam, pretpostavljam, kao ti kad zatvoriš ta vrata za sobom)

Leave a Reply

