‘Ko živ, ‘ko mrtav…..

o

Nosim plave trepavice, zlatne naušnice, bezuspješno ganjam mir i balansiram između euforije i očaja. Jel to znači biti živa, al’ onako, 150% živa? To je ono što svi žele? Brate mili, što to troši…

Imam jednog slavuja, pjeva pod prozorom svakog jutra i nešto malo popodne i podosta je ćudljiv. Bilo mi je rečeno ove nedjelje, dragim glasom, kako slavujima ne treba publika da bi pjevali. Mene je zapao jedini slavuj ego-manijak…

U međuvremenu, svi vješaju kozmopolitizam poput broša na rever, a ja sam postala prava provincijalka, baš u inat, i draga sam si takva.

Od prije nekoliko dana, moje korake natopilo je more topline…meka i topla voda preplavila mi je gležnjeve, a duša je trenutno sklopila svoja nemirna krila i utihnula. Sretna. Topli i mirni valovi milovali su njene žedne rubove. U grlu škakljiv trepet. I sav onaj zeleni prostor dobio je smisao.

Sve je ostalo isto.

I dok se bavim polivalentnom čežnjom i sumnjama u sebe i u druge – možda samo kupujem vrijeme…a i ono će pokazati.

I u ovom postu ništa nema veze s vezom, ali baš me briga.

Ovo je moj blog.

 

One thought on “‘Ko živ, ‘ko mrtav…..

Leave a Reply

