3:1

 

Image

– 3:1.

– Za koga?!

– Za Brazil.

– Pizdo – veli mi majka.

Vozimo se k meni. Utakmica samo što nije počela. Čekamo tatu s vinom i štrudlom od sira. On je pekao. To je sve bila njihova ideja. Mene se nije ništa pitalo, a oni su bili spremni na ludi provod. U mom stanu.

– Kako se možeš tako okladit?!

– Mogu. Takav mi je bio filing u tom trenutku. D i ja dijelimo ako dobijemo, i on je rekao isto…

– Ti si stvarno odnarođena.

– A ti si već tako passe s tim…

Tata upada, nosi protvan sa štrudlom, bocu vina i bocu Cole. Živčan.

– Jel počelo?

– Nije još. Vidi, Japanac sudi! – viče mama. – On sve vidi! Nevjerojatan je. Kao kiborg!

Prvo sam poluvrijeme odgledala. Mi smo bili jako solidni, Brazil još u drijemežu pa je onako snen malo pomiješao golove.  Ako Brazil tako nastavi, gdje će nam biti kraj?! A onda se u nekom dijelu 2. poluvremena nešto dogodilo i ja sam se, “odnarođena” od količine vina koju sam prethodno popila,  probudila u trenutku u kojem sam dobila okladu od 50kn. Da nema D-a, dobila bih 100. Još u polusnu sam čula mamu kako sucu kiborgu u ekran govori da mu pička materina japanska.

Starci su se pokupili jako brzo nakon kozmičke nepravde nad hrvatskom nogometnom reprezentacijom, a to znači i nad sva 4 miliona Hrvata.

Ipak to nije bio ludi provod kakav su očekivali. Starci mislim.

Nisu mi ostavili niti vino niti colu.

Ni dan-danas nisam još uzela onih 50kn.

Nije mi nekako….

 

 

 

 

5 thoughts on “3:1

  1. Hahaha odnarođena 🙂 Ovo me jako podseti na mog oca koji je bio izuzetno nezdovoljan tokom teniskog meča između Đokovića i Nadala. Uopšte mu se nije dopalo što se ja radujem svakom lepo osvojenom poenu a ne samo Noletovim loptama. 🙂 I ja sam tada bila odnarođena 🙂

  2. hahhah, genijalan izraz, “odnarođena”, bome sam se i ja odnarodila i skroz ignoriram nogomet. a, pare si pošteno zaradila 🙂

Leave a Reply

