Bez naslova

Image

Trenutno sam osjetljiva na granice svog prostora. Pomislila sam kako ću dobrohotno spustiti rampe i pustiti ljude da hodaju simo-tamo, unutar i van linija razdvajanja. Ipak, smetaju me tuđe samouvjerene odredbe i ocjene. Neraspoložena sam za podastiranje svojih postupaka na procjenu, prestat ću to raditi. Puno sam puta to odlučila.

Upravo sada i ovdje, biram mir prije gužve. Tišinu prije žamora. Samoću prije društva.

Već sljedeći trenutak može sve promijeniti….

Inspiracije nedostaje, smisla isto tako, ali držim paniku pod kontrolom.

Ipak, dobro sam…Nejasno, neuobličeno, malo neuredno, ali….dobro. Ionako je previše jasnih stvari na svijetu.

Uključit ću svog nepouzdanog auto-pilota pa nek radi što hoće, kasnije ću se baviti logikom svojih poriva.

Racio nikad nije bio moja jača strana.

Možda je vrijeme da to prihvatim.

Ili promijenim.

Fat chance.

 

Leave a Reply

