Ne ide mi

Image

Danas sam čvrsto odlučila biti u klincu. Išlo mi je dobro, netalentirani đaci su odlično obavljali svoj dio posla, moj tlak je rastao, sve dok u moju sobu nije banula kolegica sa vrećom mirisne cikorije iz svog pulskog vrta. Za mene. To me malo omelo u planovima, ali nisam se dala. Do kraja nastave opet sam bila zadovoljavajuće loše volje.

Nakon toga je, zavraga, sve je išlo glatko: nije bilo čekanja u redovima kod plaćanja računa, parking sam odmah našla, rezervacija stana u drugoj državi u kojemu ću provesti nekoliko dana tijekom uskršnjih praznika protekla je glatko i bez problema, vlasnik je bio ljubazan i susretljiv, u apoteci su imali popust na kremu koju sam kupila, uz to sam na poklon dobila dugo željene uzorke bez da sam ih tražila pa čak i ogledalce kozmetičke kuće čije proizvode koristim.  I ono je bilo ljubazno prema mojem odrazu.

Grozničavo sam tražila razloge za mrzovolju. Jedva sam iskopala par bijednih i mazohistički krenula uživati u čarima samosažaljenja.

Zvoni telefon. Prijateljica. Ona sa salatom.

“Zovem samo da ti kažem da te volim.”

Ne ide mi.

2 thoughts on “Ne ide mi

Leave a Reply

