Trenutni

Image

I dalje hvatam snove….nekad mi uspije i priđu mi…ostanu neko vrijeme, umire me, uspavaju…

…a onda opet iščeznu i puštaju da ih tražim, čekam i želim…

Iznenađenja, ona dobra i ugodna, ipak postoje. Sinhroniciteti isto tako. 

Balansiram između nemira, nesanice, zadovoljstva, čežnje i trenutnih ravnodušja..prolaznih malodušja..

Ipak, brada mi je još uvijek iznad površine…

I proljeće nosi neke nove struje..

I jedra se nadimlju na toplom vjetru…

Ne znam kamo će me odvesti…

….

Leave a Reply

