Maškarada

Image

Profesorice, a što ste vi? – pitaju me tri para očiju i netremice bulje uvis, u moju roza periku i ogromne ljubičaste trepavice. Kako objasniti djetetu od 10 godina da sam na karnevalski dan odlučila biti kurva ili barem njena blaža verzija, primjerena školskoj djeci od 7 do 18? Niti jedna moja opaska o ritmu, notama, predznacima, tonu, nije do njih doprla taj dan, svaki prekid im je dobro došao da mogu zuriti kako trepćem trepavicama od 3 centimetra.

– Khm, pa što bi ti rekla da sam ja? – protupitanje je uvijek dobra taktika.

– Vi ste ona pjevačica Pink!!- Fu. Dobro je.

– I moja prijateljica je danas bila Pink, ali joj nije bila slična, ali vi ste joj baš slični!

– A što si ti bila? – pitam jednu od njih tri.

– Ja sam bila kraljica….A znate što je najbolje kad si maškara? To što onda ne moram imati mlađeg brata, imam samo svoju prijateljicu. Mislim, kad si maškara možeš biti što hoćeš, što ne?

Apsolutno sam se složila i rekla da potpuno razumijem ovo s mlađim bratom.

Zapalo me da baš svojem kurvanjskom izdanju budem u organizaciji večernjeg fašničkog koncerta pa sam jurila sam po školi i fotoaparatom hvatala zečeve, mačke, klaune, kauboje, jednu malu policajku s pendrekom, vile, mafijaše, Ludog Šeširdžiju, miševe pa čak i jedan američki Kip slobode. Imao je i onu štafetu.

Muški kolege su gledali moje ogromne ljubičaste trepavice i govorili da bih tako trebala češće.

Ne znam na što su točno mislili.

Na karnevalski dan nisam pojela niti jednu krafnu.

5 thoughts on “Maškarada

  1. ja bih rekla da si Scarlett Johansson u Lost In Translation sa rozom perikom 🙂 ali, sviđa mi se ideja da se profesorica maskira u prijateljicu noći- ima u tome nešto buntovno, čak pomalo subverzivno 🙂

  2. slažem se s kolegama da bi trebala češće, super ti stoji. ok, ne moraju bit duge 3 cm, ali na kraju, učenici će se duže sjećati profesorice s perikom i umjetnim trepavicama nego neke tamo, “obične”. učini to za dobrobit djece!!

  3. i ja sam prvo promislila na ‘izgubljeni u prijevodu’ 🙂 A krafne sam pojela – tri, nakon čega mi je bila muka! Eto… ne znam koja je od nas dvi bolje prošla?!

Leave a Reply

