….and rock & roll

Image

Umjesto apaurina, u torbi za posao nosim lak za nokte. Pa ih lakiram na probama koje bih najradije prečula. To ne znači da sam zato mirnija i stabilnija, ne, samo imam lijepe nokte. I jako često mijenjaju boju.

Upravo nanosim jednu od njih, kad me dolaskom prekine srednjoškolka čiji sat upravo počinje.

– Vidi V., super lak, za samo 12kn u DM-u….- kažem joj dovršavajući mali prst.

– A ne….ja to ne nosim. Ako da, onda samo crni – kaže ona makinalno i sastavlja instrument.

– Zašto samo crni? – upitam.

– Zato što sam darkerica – odgovori ona jednostavno i kratko, kao nepobitnu i samopodrazumijevajuću činjenicu.

– A.

– A ove crvene lakove i to, to moja sestra voli – nastavi s blagim prezirom. – Ali ona sluša klape i Ivana Zaka. Ona i mama. A tata i ja smo rokeri.

Do mene se probije tračak njenog ponosa.

A onda pomislim kako sam zbog tatinog rocka i oltara sa desecima brižljivo očuvanih longplejki i gramofonom na vrhu sada tu gdje jesam.

I osmjehnem se.

– Ajmo, rokerice, ljestvica.

Leave a Reply

