Bakina juha

Image

Oduvijek sam bila kršno djevojče, koje je baka uzela pod svoje kad je dva dana za redom kmečalo u vrtiću. To je kasnije ostavilo dublje posljedice na moju sposobnost socijalizacije, jer svi oni koji su tada nastavili ići u vrtić nisu s tim u životu imali problema..Ali to je neka druga priča.

Dakle, kad netko odrasta na bakinim ajnpren juhama, nema majci, taj je zdrav cijeli život.

U školi sam stalno bila zdrava, ali stalno. Juhe su za to bile krive, definitivno. Ponekad sam željela biti bolesna, ono, neka gripica, tako nešto, da imam savršen razlog da ne radim ništa i da mi mama nosi čaj u krevet.

Međutim, ova me blaga zima uhvatila na lijevoj nozi pa tako ja već neko vrijeme plazim po svijetu bolnih udova, staklenog pogleda, bolnih križa i šmrkavog nosa. 

A i neka su druga vremena došla…Ustajem iz kreveta da skuham čaj, odlazim u školu usprkos slabosti, mačak me ne j..e niti pol posto, više ga zabavljaju tuneli ispod poplona, a baka…

…ona više ne kuha juhe.

A niti ja više ne želim biti bolesna. 

Nije više zabavno.

 

One thought on “Bakina juha

Leave a Reply

