San

ku-xlarge

Ljudi koji noću spavaju manje od 7 sati izloženi su povećanom riziku nastanka svih uzroka smrti, pročitala sam u članku. Ako ovako nastavim nespavati, u ubojitoj kombinaciji sa količinom krivih nota koje slušam svakodnevno, krepat ću prije 40-e.

Sinoć smo se mačak i ja natjecali u nesanici. Ustajala sam 12 puta tijekom noći (brojala sam), a on je gnjavio od pol 3 do pol 6 ujutro. Ne znam što nisam pokušala: istrčavanje laserom, hranidba, puštanje na balkon (5 puta), mijenjanje vode…Klonuo je tek negdje oko 5, a ja sam se, sa odspavana 3 sata, odvukla iz kreveta u školu. Dok sam ja krvavo zarađivala naš kruh, on je svo to vrijeme hrkao doma ispod poplona.

Živčana malo više nego obično, sladostrasno sam se tješila mišlju da me čeka okrepljujući popodnevni san uz zvuk kiše. Umjesto zvuka kiše slušala sam ovo:

Susjed je odlučio da je 3 popodne idealno vrijeme da promijeni fizički opis zgrade.

Odlučno krenem dva kata niže da mu kažem sve što ga ide, ali me negdje na prvoj stepenici stubišta napustila hrabrost pa sam se vratila natrag u svoj besani krevet i uglavnom pizdila u ležećem položaju, širom otvorenih očiju.

Ah, evo ga, prestalo je!! Ajme divno….još malo, samo malo mi treba…zzzzzz.

Piiiiip! Zvono na vratima.

Krvavih bjeloočnica dižem se iz kreveta (opet) i otvaram vrata idiotu koji zvoni u ovo doba.

“Mi smo male maske,…”

Tras.

Zalupih vratima bez riječi objašnjenja. Majku vam.

Susjed opet pokreće tešku artiljeriju.

Ništa od okrepljujućeg sna uz zvuk kišnih kapi.

Mačak, mrcina, spava.

Ja buljim.

Odustah.

“Od dana 9. -12. 2. 2014. odražavat će se radovi u stanu obitelji B. Mole se stanari za razumijevanje,” pročitala sam na oglasnoj ploči u stubištu zgrade kad sam odlazila po komad torte za večeru.

Iz inata. Da barem nešto imam od ovog dana.

Leave a Reply

