Plačipi**a

Image

Zasuzi mi oko na najklišejiziranom kraju američkog teen filma koji se davao na TV-u i još k tome u popodnevnom terminu. Panično mašem dlanovima u blizini očiju, ne bih li što brže osušila izdajničku kap.

Večernji izlazak sam dobro odradila, a ove dvije sa mnom su uzastopnim rundama pazile da glavom ne skliznem niti milimetra ispod površine. I dobro im je išlo.

Negdje tamo iza ponoći, probijam se kroz klupko tijela, žamora, dima, glasnih zvukova i čaša do WC-a. Periferija oka u prolazu uhvati zagrljeni par, nešto mlado, tamo pokraj stola u kutu i ispod replike američkog Kipa slobode, a do mojih ušiju, kroz glasne zvukove gitare sa zvučnika i sa zakašnjenjem od nekoliko stotinki sekunde, probije se dio njihovog razgovora, njegove riječi upućene njoj:

– ….to znači da te volim…- bilo je sve što sam čula, a njezin ozareni osmjeh ostao je negdje iza mojih leđa, osjetila sam ga na potiljku.

Zapravo…zapravo jako dugo nisam čula te dvije riječi. Pogotovo izrečene tako, lagano, jednostavno, usputno i svakodnevno. Ono, molim vas kruh, mlijeko, novine i jedan volim te. Da, evo, tamo vam je, stoji uz paštetu…

Kako bi dobro bilo tako..

Opasna stvar, taj pms…

One thought on “Plačipi**a

Leave a Reply

