Triceps

Image

Trener, koji više uopće ne nosi naočale za vrijeme mog treninga, bio je presretan kad sam rekla da se ekipa transformera sa dna teretane baš ne uklapa u moj estetski sustav. Očito se ne uklapa niti u njegov. Mislim da se cijela teretana ne uklapa u njegov sustav..

Međutim, if you can’t beat them, join them. FBI – Female Body Investigator se sam ponudio pokazati mi vježbe za triceps. I bio je jako sretan kad sam pristala da to bude na sljedećem treningu. A što sam drugo mogla, kvragu?

“Da, vidim da te muči taj triceps”, mudro je primijetio. Očito se to na meni jako vidi. A onda se nadugačko i naširoko raspričao o tom jednom jedinom mišiću. On, triceps, ima izgleda vrlo bogat tajni život o kojemu ja ništa ne znam.

Ipak će FBI to morati izvesti tako da trener ne vidi jer je i on bio jako sretan što mi može pokazati vježbe za moj triceps koji sam opisala kao gadan, a on je ozbiljno primijetio da je to vrlo slikovit opis. Stvarno ne znam što će iz toga svega biti u onako maloj teretani, ccc….

Uglavnom, usrećujem transformere iz teretane, kupujem majice sa britanskom zastavom, režem kosu kuhinjskim škarama “na suho”, vodim doktoru laptope razbijenih monitora, budim se u 3 ujutro i zaspivam ponovo u 6, udovoljavam svakom hiru debelog i mrzovoljnog mačora, šaljem misli tamo negdje daleko i sve u svemu…nije tako loše.

3 thoughts on “Triceps

  1. vježbaš triceps, režeš kosu kuhinjskim škarama, na nogama u 3 ujutro… ne znam zašto , ali zbog ovog posta te zamišljam kao GI Jane (na najbolji mogući način, dakako )

Leave a Reply

