Impromptu

Image

Konačno sam je dočekala na bijelom platnu monitora. Izvukla sam je iz elektroničke olovke.

Moja mala djevojčica. Dovoljno sjetna da bude moja.

Galerija je također želi upoznati i znam da će je zavoljeti. Mora.

A ako i ne bude, ja ću.

U međuvremenu sam slušala pjesme na materinjem jeziku i pronalazila se u riječima.

U osjetima i u mislima.

U mijenama i smjenama ljudi.

Ispitivala granice.

Svoje i tuđe.

Tražim se. I naći ću se.

Dišem, svaki dan, neprekinuto.

I već dugo nisam bila malodušna.

Prije znatiželjna.

I svoja.

Bez obzira.

 

 

 

One thought on “Impromptu

Leave a Reply

