Frenetični šopinizi i surealni flertovi

Image

Još će mi neko vrijeme trebati da shvatim što se dogodilo.

Dugo smo se spremale A. i ja na taj famozni šoping. I dočekale ga. Sve je bilo kako treba: adrenalin, uzbuđenje pa i ponešto novca se skupilo. Kad tonemo, nek’ barem tonemo u novim cipelama!

Prođe sat vremena u Arena centru, eto nas dvije na meeting pointu, ona s novom majicom, ja s novom suknjom, lagano nervozne, u milionu dilema glede izbora. Hitno trebamo kafeinski šut za nastavak, što prije, bilo gdje, bilo kako, odmah sad.

Ah, evo birc, hvala bogu na šoping centrima, sve je blizu i na jednom mjestu, fali zraka i prirodnog svjetla, ali kome sad to još treba.

-U pušački dio! – nervozno viče A. iza mene dok se probijam između stolica, šalica i ljudi do stola uz prozor. Dobro je, kava je stigla, ja mislim na onaj kaput, ona na one cipele, kenjamo bez smisla i reda i super nam je.

Odjednom primijetim da se promeškoljila na stolici i navukla kosu na lice.

– Upravo je ušao Ante Gotovina.

Ja, prekinuta u sanjarenju o kaputu, u prvi mah nisam shvatila o čemu priča. Okrenem se i ugledam što i ona. Postoji jedan tipično ženski moment pri spomenu tog imena, a on nema puno veze sa politikom, lijevima i desnima.

– Pa…on je pravi muškarac…baš onako, comme il faut – kaže A. sa smiješkom na ustima i dalje se meškolji na stolcu.

– Hmda…evo sad će i Milanović doći u Arena centar, oni su si dobri…- kažem, a onda prasnemo u nezaustavljiv smijeh. Birc u Arena centru, 14h popodne, naše vrećice, naša gotovina i Ante Gotovina.

Ali kvragu i Gotovina i sve, onaj kaput iz Zare me telepatski preklinje da ga kupim. Narodni heroji i politički zatvorenici, svaka čast, ali mi moramo dalje, novci se neće sami od sebe potrošiti.

Ustajem, okrećem se i oblačim jaknu. Bacit ću još jedan pogled da mogu mami reći da sam ga vidjela u živo, i onako brije na njega još od rata. Uvatila sam njegov pogled dok je povlačio dim iz cigarete.

I to onaj pogled. Zadržim ga nekoliko sekundi.

Izlazimo iz birca A. i ja. Euforične.

– Ček ček, ovo je bio….flert?!- buncam u nevjerici.

A. se guši od smijeha. I ja isto tako. Valjda smo uhvatile neki dobar val.

Onaj kad se stvari događaju. Nije bitan Gotovina ili gotovina.

Ma serem, bitan je.

Ali, mi moramo dalje. U šoping.

Tja.

3 thoughts on “Frenetični šopinizi i surealni flertovi

Leave a Reply

