Uleti teške kategorije

Image

Valjda jedini mogući ulet u teretani je primjedba da nešto ne radiš dobro. Bilo što. A onda slijedi prezentacija kako to stvarno treba biti/izgledati.

Objesih se rukama na prečku iznad glave, osjećajući ugodu što opterećenje od 15kg isteže moje leđne mišiće. Terapija za tijelo i um. Ali ne zadugo.

Iznad glave i iza spuštenih vjeđa čujem muški glas:

” Gle, kad to radiš, samo raširi ruke malo više u stranu.”

Otvorim oči, bolno pomaknuta u fazi radi nasilnog prekida mojih meditativnih par sekundi.

Gle, ono, ne zanima me. Nisam tražila savjet, još manje kritiku, a najmanje u ovom trenutku.

Preda mnom prsa širine bakinog dvokrilnog ormara. O ne, FBI-female body investigator, to je prošli puta pisalo na toj majici, a sad piše I support single mums, sa siluetama samohranih majki u nimalo čednim pozama na tamnoj pozadini preko pektoralnih mišića širine omanjeg teniskog terena.

Dignem pogled još malo više i on se bolno zaustavi na zlatnom lancu u korijenu vrata. Gdje je ovome kraj? Sa strahom zjenice pomaknem još par centimetara u visinu, a kad tamo osmjeh sa samo jednom stranom usta. Đizzzz….

“Ma ja to samo terapeutski…” propetljam, ali vidim da upotrebljavam prekomplicirane izraze. Smješak s pola strane usta ne nestaje. Aha, sad slijedi demonstracija kako to ZAPRAVO treba izgledati. Izvuče držač opterećenja sa mojih bijednih terapeutskih 15kg i makinalno ga premjesti na 55. Pedesetipet. Kila. A u klinac. Povuče prečku prema dolje sa tim opterećenjem, a sve one samohrane majke koje podržava/uzdržava/što li im već radi na prsima se razvuku u širinu.

“Ma meni ne trebaju ti mišići na plećima,(??) ja to onako, jer mi je ugodno, ne želim ih nabildati, to i onako nije baš ženstveno….” petljam ja i dalje lagano odmičem u najzabačeniji kut teretane.

“S 15kg ih sigurno nećeš nabildati, bez brige!” Jedna strana lica se još više iskrivi u sad već nadmoćan smiješak.

Diši. Diši. Diši.

2 thoughts on “Uleti teške kategorije

Leave a Reply

