Uradi sam

Image

Moj tata je paranoični Uradi Sam tip, i to onaj koji se u sve razumije najbolje. Ne dobro ili poprilično dobro, nego netrpeljivo najbolje, jer su svi drugi šarlatani koji ga žele prevariti/opljačkati/preveslati/dopiši….

Posebno je nepovjerljiv prema auto-mehaničarima, doktorima i električarima.

S druge strane, ja, njegova naivna kćer, jer je meni moj tata oduvijek bio najbrži, najjači, najpametniji i najljepši, pasionirana sam korisnica njegovih uradi-sam usluga. Pa tako imam sljedeće:

Stolnu lampu čiji prekidač ne radi na principu ON-OFF, nego ON-ON. Dakle, kako god, lampa stalno svijetli.

One hit wonder brisač stražnjeg automobilskog stakla, koji svoju dužnost obavi samo jedan jedini put. I onda stane.

Prekidač svjetla u kupaoni kojeg je nemoguće pritisnuti. Tako da je u kupaoni stalno mrak.

Prekidače za automobilska stakla koji funkcioniraju obrnutom logikom, za spuštanje stakla treba pritisnuti gumb za podizanje istog i vice versa. Taj mind fuck je posebno zgodan kad treba biti usredotočen na vožnju.

Kupaonsku slavinu kroz koju je nemoguće pustiti vodu a da istovremeno ne radi i tuš i to punim mlazom, po mogućnosti u lice kad se najviše žurim na posao.

Prednju desnu automobilsku gumu koja ispušta jednom mjesečno, ali ne od starosti ili zato što je možda šuplja, nego zato što već dvije godine na mom (i to samo mom) parkiralištu preko noći žive napasni ispuštavači automobilskih guma.

itd….

Ne izmišljam.

Majke mi.

 

2 thoughts on “Uradi sam

  1. Očevi 🙂

    mogu samo reći da kod moje kuće imamo ono svjetlo u dvorištu koje se pali na pokret.
    u slučaju mog dvorišta, svjetlo je ili stalno on, ili ne reagira ni na kretanje auta.
    razumijem te.

  2. ahahahaha! Super…. baš pri kraju čitanja sam promislila ‘ovo karikira’, a kad ono tamo, majke ti, istina!

    moj tata je električar, ali kod nas je, baš kao u onoj poslovici, bila najgora struja….cilo svoje djetinjstvo sam se tuširala ispod bojlera iz kojeg su virile žice i znalo se da se obavezno isti mora gasiti ako se hoćeš tuširat i preživit – navika mi je ostala do dan danas kad bojler nije ni u istoj prostoriji kao tuš!

Leave a Reply

