Blog

Image

“A ti nešto kao pišeš, vidim tu na fejsu…”, kaže omiljena cvjećarica u siječanjskoj depresiji.

“A, misliš blog, da…”

“I to samo onako, kad ti nešto padne na pamet, ti to onda napišeš?”

“Aha.”

“Baš si ti jako munjena….”

…….

Otvaram inbox na Facebooku. Jedna nova poruka.

“Super je meni taj tvoj blog “, piše doživotno, bespovratno i nepopravljivo mlađi brat.

Iznenadim se .

“Kad ćeš napisati jedan blog samo o meni?”

“Ne znam, ne ide to tako…. Pa spominjala sam te.”

“Jesi, da, mene i ovcu. A jel može sad bez ovce, samo ja?”

……..

“Meni je super što je tako kratak.”

……..

“Znaš da si u njenom posljednjem postu bio glavni lik?”

……..

“Nekad mi tu nešto fali.”

…….

“A ti ono nešto pišeš? Ono nešto…”

2 thoughts on “Blog

  1. Meni je bilo super kad mi je jedna curka rekla: “A ti stvarno pišeš taj blog? Ja sam mislila da ti to odnekud iskopiraš s neta” :))

Leave a Reply

