Sudbonosno “da” ili svega pomalo…

Image

Trener me hvali kako “nevjerojatno, ali se već od 8 treninga vide promjene” i kako sam smršavila. Magične riječi. Prešutila sam da sam da je uzrok gubitka kilograma vjerojatnije dehidracija usred česte konzumacije alkohola u posljednje vrijeme. Pustit ću ga da živi u uvjerenju da je njegova mala teretana zaslužna za to. I da bih svakako trebala dolaziti 3 umjesto 2 puta tjedno. Pritom je sjeo na spravu za jačanje tricepsa i zauzeo pozu koja je trebala biti … šeretska? nonšalantno zavodljiva?, a pogled mu je malo zabludio po krivuljama tijela koje je stajalo pred njim. Mojim. Krivuljama.

“Svakako bi trebala dolaziti tri puta tjedno, ti to kužiš i ide ti!” Kužim sprave?! Wow.

Sviđao se on meni trenutno ili ne, ja sam svojem životu rekla da i sad čekam da vidim kako će se odviti naš brak.

Na noćnom ormariću pokraj uzglavlja Houellebecq i “Elementarne čestice”.

Generalno, sve se odvija baš onako kako treba.

Ili sam samo nabrijana od endorfina nakon fizičkih pregnuća.

6 thoughts on “Sudbonosno “da” ili svega pomalo…

  1. mene si kupila time što vježbanje nazivaš fizičkim pregnućem. ja sam za to da se u 2014. sve teretane službeno preimenuju u centre za fizička pregnuća.

Leave a Reply

