Klišeji

Image

U 14h prvog dana Nove Godine, izvukla sam se iz kreveta i odplazila mami na ručak. U mom frižideru teška simbolika. Toliko dalekovidna ipak nisam.

Dočeci su iskušani klišeji, teško da će iznevjeriti 2014. put. Garderobijer preuzme moj kaput i kucne čašom o moju. “Večeras ste izuzetni,” kaže mi s druge strane pulta.

Neki uvijek odluče biti divlji i neobuzdani. Nekima uspije, a nekima ne. Neki ljudi uvijek nedostaju. Neki se prisilno napiju. Neki se čak uspiju zabaviti. A neki odaberu biti patetični i smiješni do samog kraja. Puno lijepih žena, malo (ako uopće) suvislih muškaraca. Ipak su me jedna nepoznata muška usta prva pronašla u Novoj, iznenada i neočekivano, u prvim sekundama poslije ponoći…

Vraćam se u krevet punog želuca nakon prvog ručka u 2014.

Samo ću odvezati svog Škorpiona u 12. kući i pustiti ga da učini svoje. Ja neću prstom maknuti.

Možda garderobijer ipak iskače iz ladice.

A možda i ne.

Leave a Reply

