Badnja večer

Image

Činilo se da neću uspjeti, ali ipak jesam. Opet. Ispunila sam dom mirisom kadulje, bora, vina i ribe. Zamotala darove. Na stol iznijela srebrne svjećnjake i upalila svijeće. Čak sam i poglavlje knjige pročitala. A onda sam namazala nokte i usne žarko crveno. Baš onako kako su me učile moje tete i bake.

I  sad čekam zvono na vratima i one koje ne razumijem uvijek najbolje, ali kad dođu na badnju večer, znam da su moji i da ih volim najviše… I makar mama i na badnjak kasni, a tata ima poriv nožem strugati mrlju s mog zida, ponekad nam može stvarno biti dobro..

3 thoughts on “Badnja večer

Leave a Reply

