Komplimenti na m2

Image

” Aaa, susjeda, to ste vi, od kud ste došli?”

“Dobar dan, s treninga idem…”

“Ma nee, s koje ste strane došli da vas nisam vidjela?”

“Aaa, hahah, s parkirališta…”

“Evo, lift je tuu, čekam vaaas!”

“Hvala vam, evo me!”

Uskačem u kvadratni metar lifta i stiskam se uz susjedu, postariju, uglađenu gospođu.

“Cccc, taman sam krenula u grad i onda sam se sjetila da sam zaboravila nešto jako važno!”, žali se, ljuta sama na sebe i s neodobravanjem klima bijelom šubarom na glavi.

“Zato ćete imati lijepe noge!”, kažem joj i nasmijem se, a ona  iznenađeno prasne u smijeh pa stidljivo nastavi:

“Ahhh, nene, prošlo je to vrijeme…”

“Ma neke stvari ostaju za uvijek, ” ne dam se ja, dok me smiješak boli oko čeljusti.

“A vi ste jako slatka.. jako slatka…” nastavlja ona ispod bijele šubare.

“Pa, ovaj….”

“Sigurno vas oblijeću…”

“Pa, sad, mislim, ono, pa možda  ne…” trtljam u nelagodi.

” A dadaa, ali vi ste važna i ne vidite.. Doviđenjaaa!”

Vozim se sama u kvadratu napučenom komplimentima još jedan kat više.

Otvaram vrata stana.

Smiješak mi lebdi na licu i ovaj put me čeljust ne boli….

2 thoughts on “Komplimenti na m2

Leave a Reply

