Nightout

DSC_0107

“Joj, odlično ti stoji taj pelc, kao neka gospođa si!”, uzvikne D sa stražnjeg sjedala.  Ja, presretna što konačno i drugi uviđaju da mi imidž Alexis iz Dinastije ipak najbolje stoji, vozim D i Ž kući u sitne sate noći kroz pust i hladan grad. Svjetla semafora žmirkaju iz magle, na ulicama nikog, a temperatura tiho putuje u dubinu. Pjevamo u sav glas baladu Denis& Denis, svatko sa svojom verzijom teksta, uz glasne provale smijeha.

“Poooogledooom me svoooojiim, uspavaj njeeeeežno i dožiiiiviiiii meeeeee!”, pjeva D.

“Nije doživi me, nego dodirni me,” ispravlja ga Ž pa odmah nastavlja: “Joooj, kako je tooo doobra stvar!”

“Vaaaatraaaa i mraaak….”

“Jel ona veli vrag ili mrak?”

“Nemam pojma, ja pjevam vatra i zrak.”

Promatram ih u retrovizoru i smijem se, sretnog srca.

Ostavili smo za sobom bučne i zadimljene prostore, samozadovoljne DJ-eve za tonskim pultevima, mnogobrojne čaše ispijenog muškata i P-a, koji je negdje opasno zapeo između Lacana, snova o otvaranju psihodeličnog birca pod stare dane i žena.

” E, nemaš pojma kol’ko sam ti sad životnih istina rekla!” trtlja Ž s jednom našminkanom usnicom, upirući prst u P-a, dok u drugoj ruci drži ruž. P nije imao pojma. Ubrzo nakon toga je nastavio svirati solažu “zračne” gitare.

Danas ću opet staviti na sebe pelc za stare bogate gospođe i grude krupnog nakita. Opet idem autom po D i Ž  i opet ću ih voziti kući. Opet ćemo slušati Denis & Denis. I opet će nam biti dobro.

A sve ostalo što se treba dogoditi, dogodit će se.

Leave a Reply

