Predblagdanski

Image

Da me se baš pitalo, sumnjam da bih subotnje dopodne odabrala provesti na dječjem humanitarnom koncertu. I ne bih da M ne svira jednu njegovu točku, stavak baroknog koncerta koji smo vježbale kroz prvo polugodište. Barok i Božić uvijek dobro idu skupa, ne znam zašto to ljudi ne kuže..

Teškom mukom izvukla sam se iz toplog kreveta i nekako se ukazala na mjestu događaja, u atriju manje robne kuće u centru grada. M me, iako još u sanjiva, dočekala s notama i instrumentom u rukama.

Uloga stroge profesorice odbila je pratiti me na ovaj događaj, ostavši doma u krevetu. Njeno radno vrijeme je od ponedjeljka do petka. Tonska proba bila je u tijeku, klinci su se  vrzmali uokolo s instrumentima i sa crvenima kapama na glavama i bijelim anđeoskim krilima na leđima vozikali se gore-dolje pomičnim stepenicama. Roditelji su se okupljali i žamorili, a mi, profesori, trčali smo za klincima s notama i stalcima. Ja sam, ukratko, bila defenzivna, pospana i bezvoljna, nespremna na davanje u bilo kojem obliku i cijeli taj metež i gužva nastupio je prerano u hladno i maglovito subotnje jutro..

Koncert je počeo. Ukratko, ne znam što se točno dogodilo , ali bivala sam sve mekša i tiša i zahvalnija. Nakon što sam raznježeno poslušala dječji zbor Djedova Mrazova koji je sjajnih očiju pjevao “Sretan Božić svakome”, meni oduvijek iritantan blagdanski song, pomislila sam da mi možda ipak trebaju praznici..

Božić kuca na vrata i njegov sjaj uspješno skriva i dozu licemjerja, ali negdje između toplih pljeskova, razdraganih i ponosnih roditeljskih lica, žamora i zvukova,  sve je odjednom imalo smisla…

Svejedno trebam praznike.

Leave a Reply

