Parole, parole, parole…

W3079-09X-001

Prevaljujem statične kilometre u mjestu, vozim bicikl u teretani. Po svemu ispada nekako da je ta teretana jedan potpuno suprotan i paralelan svemir, koji me ne prestaje fascinirati različitošću od mojeg. Ovog puta promatram parole na majicama koje vježbaju. Prikriveni, ali vrlo glasni životni lajt-motivi.

“FBI – female body investigator”, koči se na jednoj kvrgavoj bijeloj majici. Gornji dio teška augmentacija, donji dio korpusa potpuno zanemariv. Nježne tenisice sa fluorescentnim motivima. Lice, pogled – nikako ne posjeduje samouvjerenost spomenutog natpisa.

Bart Simpson plazi jezik s jedne mlade majice, ruke prekrižene na prsima u rukavicama za dizanje utega, promatraju hoće li onaj Super Mario koji stenje na drugoj majici ispasti faca ili skončati pod teretom od 50 kg.

Na nečijim leđima ” Uz karlovačko smo jači” ili tako nekako. Krivulja prednje strane to potvrđuje.

Ja sama gušim se u hrpi cvijeća na prsima.

Grozna sam, zvučim kao mama….

I ubrzam nepomični bicikl.

One thought on “Parole, parole, parole…

  1. haha, imaš sreće što uopće nose majice. u mojoj teretani lik vježba u toplesu i to ispred ogledala,a pored prozora tako da ga i vani vide. i da bar nešto intenzivno trenira, nego prvo jednom rukom diže neki mini uteg,a onda ga prebaci u drugu pa ispočetka. samo čekam kad će zažvalit ogledalo koliko je sam sebi lijep 😦

Leave a Reply

