Fitness

Image

Zapuh bure utjerao me u fitness studio na uvodni (prvi) trening. Trener, koji mi je priznao da je večernji, nikako jutarnji tip, jedva se natjerao da mi u 10 ujutro objasni kako vježbati na svakoj spravi. Na kraju si je ipak dao dosta truda i moj prvi trening razvukao na čitava dva sata, po mom mišljenju malo prečesto upotrebljavajući riječi “lagano” i “lepršavo”. Bila sam sve samo ne lagana i lepršava. I malo je previše puta ponovio da je stepper “ključna sprava za moje probleme”. Ooookeeeejjjj, shvatila sam i kad si prvi put rekao.

Vježbaonica je mala i neušminkana, ispunjena mirisom potrošenih kalorija, sa hrpom naguranih i od fizičkih pregnuća oguljenih sprava, a unutra nekoliko mladaca u svojim 20-ima stenje i puše dižući utege od 20kg. Sa zvučnika sviraju recentni disco-dance-trash-bum-tras-krash hitovi i trener sjedi za uredskim stolom uz vrata, čuva ključeve od ormarića i čeka da prođe jutro i on postane popodnevni tip.

Sve u svemu, vrlo rockyevski. Trening je završio i ja sam otvorila vrata vježbaonice. Nađoh se opet u svijetu izvana, iskrižanom raznim podjelama, za i protiv, lijevo i desno, gore i dolje.. Sve mi idu na živce.

Poželjeh se opet vratiti unutra i tupo buljiti kako se uteg od 10kg diže i spušta…

5 thoughts on “Fitness

  1. Super je što si se odlučila baviti nečim. Sad kako su ovi dani tmurni i puše ko da živimo na Masleničkom mostu, dići će ti (nadam se) raspoloženje. Imaš neki program po kkojem ideš, ili klasična teretana?

  2. navodno vježbanje podiže raspoloženje pa će onda možda i onih 10 kg utega napravit čudo ne samo za tvoje tijelo, već i duh…. tako se bar ja tješim kad upalim na jutjubu neki video s vježbama koji pokušavam popratit (obično uspijem do pola, a onda drugu polovicu radim razgibavanje čisto eto da odradim normu;)

Leave a Reply

