Boje

Image

Ne znam točno u kojem trenutku je moj život odaslao u univerzum vapaj za bojama, a neposredno nakon toga, počela sam akumulirati njihove ogromne količine u svim medijima…

Danas ujutro sam se probudila i shvatila da je zid uz koji pijem kavu svako jutro potpuno krive boje. 20 minuta nakon te spoznaje, kroz džunglu krizantema na tržnici, probijala sam se sa kanticom boje žute poput sunca.

Dva sata kasnije, sjedim nasuprot nekadašnjeg bijelog zida i divim se njegovom žutilu. Današnja prognoza za moju kuhinju: toplo i sunčano.

4 thoughts on “Boje

  1. žuta je prekrasna boja, baš uljepša prostor. ja sam prošli vikend kupila dvije pregoleme tegle trajnica, i posadila ih u vrt. sad, dok sve drugo prestaje živjeti (osim mojih ruža koje su u punom zamahu), imam dva grma koja se žute, žute 🙂

  2. hehehe, kažu da žuta boja potiče apetit pa se nadam da zid nije u kuhinji 😉 Moj je žuti u dnevnom boravku i volim ga zimi, daje mi osjećaj topline i nekako je…. ne znam…. intiman…..

Leave a Reply

