Masovka subotom

Image

Kad sam navečer pokušala na prste nabrojati ljude koji su prošli kroz današnji dan, bilo ih je toliko da na prste obje ruke nisu stali, a ja sam se pobojala da me za mene neće ništa ostati. Za moj introvertni habitus, stresan je to broj. Ali dobar i lijep broj.

Ako sam ikad pomislila da je jedno dijete neće moći samo ovladati proslavom svog rođendana među odraslima, gadno sam se prevarila, izguralo je nas desetak velikih i starih potpuno iz svog prostora i lijepo ga zauzelo, suvereno i neupitno, ispunilo ga Štrumpfovima, Peppom the Pig, Fiffyem i Cvjetnim društvom, Dorom Explorom (do tad sam poznavala samo Štrumpfove, a saznala sam i da je Jagodica Bobica potpuno passe), puhalo je svoje dvije svjećice na torti sa slikom ružičastog prasca Peppe opet i opet, dok se u pozadini na repeat-u vrtila pjesmica iz istoimenog crtića. Otac, znojan, objašnjava mi dramatično kako se Fiffy može kupiti jedino u One 2 Play-u, nigdje drugdje! Moj zabrinut i suosjećajan pogled. Nakon 3 bučna šarena i metežna sata otišla sam, pomalo iscrpljena, sa kartonskim tanjurom punim kolača u rukama.

A poslije toga neki drugi svijet, neke druge priče i druge šale, glasna muzika i šarena svjetla i puno cigaretnog dima, ali sve dobro i ja u tome, plešem i sretna sam nekako.

I doma mačak sa prehlađenim mjehurom. Kod veterinara su ga nazvali “pravim risom” gladeći njegovu veliku glavu, a ja sam se osjetila ponosnom. Ove noći je on bio jedan dosadan ris 🙂

Leave a Reply

