Kruške i jabuke. I orasi. I jesen.

Image

Brat se vratio sa dalekog i toplog juga u 6 sati ujutro. Dočekala sam ga sa hladnim jesenjim jutrom i danom koji će to tek postati. Kod mame nas je čekala još topla pita od jabuka. A poslije toga ga više nitko nije mogao uhvatiti. Proslavili smo njegov povratak na kontinent u njegovom odsustvu.

Malo neuredan dan, ali uspjela sam pohvatati njegove zamršene konce. Mačak je danas primio treću i zadnju injekciju antibiotika radi upale mjehura i mokraćnih kamenaca. Bio je hrabar, miran i traumatiziran. Teži 5,7 kg, njegova nova i ljubazna veterinarka ga je stavila na vagu. Ona sama ima dugačke i guste umjetne trepavice, manikirane ružičaste nokte i srdačan pristup. Otišli smo od nje sretni, zadovoljni i olakšani za nekoliko stotina kuna.

Na ručku u čast povratka u tom trenutku neprisutnog brata, koji je baš tada imao neodgodivog posla, mama mi je pričala kako me tata kao malu učio brisati ruke nakon pranja. Ne znam kako smo došli na tu temu.

– On je tebi vjerojatno pokazao i kako se peru ruke, međutim ja sam stigla na onaj dio kada ti je tumačio kako ih obrisati u ručnik. Sama se nikad toga ne bih dosjetila. Nevjerojatna je ta njegova sposobnost da i najbanalnije stvari prikaže didaktično pa onda one ispadnu kao prava nauka….

Raznježilo me to nekako.

Na povratku sam skupila hrabrost i prvi put ušla u voćnjak napuštene vojarne. Pronašla sam desetak oraha ispod dva velika stabla. Ostalo je već bilo pobrano, bilo je hrabrijih i bržih od mene. Nekoliko koraka dalje, u zlatnoj travi žutile su se kruške. Njih nitko nije dirao. Napunila sam torbu mirisnim plodovima. 

Vratila sam se kući sretna.

2 thoughts on “Kruške i jabuke. I orasi. I jesen.

Leave a Reply

