I biti star, a biti mlad

3953630_large_large

Prvi put u životu zamolila me da joj nešto kupim. Cigarete. Sva sretna, odjurila sam do kioska i vratila se sa kutijom Chesterfield superlightsa.

– Koliko ti ono imaš godina sad već?

– Ja imam 73!

– Ma nemaš, baka, doktorica mi je rekla da imaš 82!

– Ma da?!…Hm, ma biti ću ja onako kao prije, malo mi se samo u glavi nešto…

– Nećeš više biti kao prije nikad…

– Zakaj?

– Pa tako to ide, kad jednom počne, nema nazad…

– Ja se svega sjećam!

– Ma sjećaš se ti, da, ali sve ti se pomiješalo…

– Da, da, sve mi se pomiješalo…Ali to je sve počelo onda kad sam pala i udarila se u cestu!

Smijem se. I ona se smije, poput djeteta.

Mislim da je tako najbolje.

Leave a Reply

