Odrasla

Image

Izljevi mojih potisnutih frustracija uvijek proključaju iznenada i bez najave i uvijek imaju istu metu – mamu. Ne znam zašto imam gotovo sladostrasnu potrebu kažnjavati je na taj način.

– E, baš bih ti htjela da se zajebeš pa da vidiš kako si u krivu – kaže mi strastveno žena koja me rodila.

– Baš dobro što me ohrabruješ pozitivnim vizijama – odvratila sam prije pada u sljedeći afekt.

– Uvijek me razjebeš kad dođem – kažem joj kasnije na odlasku, mirno, više kao nepobitnu i ustaljenu činjenicu.

– Pa eto, dobro da uvijek možeš mene okriviti za to, a ne sebe – odvrati ona, nježno mi mičući pramen sa čela.

Okrećem pedale, udaljenost raste, puls pada, mozak radi. Ne treba meni roditeljski blagoslov, nisam više mala djevojčica, odrasla sam…

Ili?

2 thoughts on “Odrasla

Leave a Reply

