Bzvz

Image

Danas sam se probudila ažurna i produktivna pa sam se odjednom prijavila na tri nagradna natječaja. Izbor pobjednika ipak ne ovisi o pukoj sreći, već donekle i o nekim talentima, što je presudna činjenica…

Sad sjedim na kauču i čekam da me proglase sretnom dobitnicom. Inače, nikad nisam ništa dobila na nagradnim igrama koje su ovisile isključivo o naklonosti Fortune. Bez kombinacije krv-znoj-suze, nema nagrade. Bar ne u mojem slučaju.

O mojoj današnjoj efektivnosti svjedoči i činjenica da sam se isto tako ažurno uputila na poštu, poslala pošiljku koja me opterećivala već duže vrijeme (i nije prestala samim time što sam je fizički udaljila od sebe) i preuzela Amazonov paket kojim sam se nagradila povodom nečega. Ne sjećam se više što je to bilo, ali zasigurno znam da je razlog bio jako dobar.

A onda sam neproduktivno odšetala do maminog ručka. Ostatak dana pokazao se kao iznimno neučinkovit. A tako je dobro počeo…

Uopće ne znam što sam htjela ovim postom…

One thought on “Bzvz

  1. zadnji par dana..jučer sam bila ajmo reći produktivni, ovi dani oko jučer..ajme. ako večeras operem suđe smatrat ću da sam bila marljiva

Leave a Reply

