Ljetni

Image

Jednog sam čitavog ježa uspjela sačuvati od kotača automobila. Ali zato nečijeg odlutalog kanarinca nisam. Predator me dočekao kao i obično: nasred hodnika, u važnoj pozi, ovaj put u gomili žutog perja, nevin do srži.

Ljeto je danas trajalo cijeli jedan dan, a ja sam svašta u njega nagurala: i roštilj koji je ujedinio sve frakcije moje uže obitelji (bilo je malo grbavo, ali ipak smo svi nekako plivali i bili na visini zadatka, čak nam je bilo i dobro) i poneki škljocaj aparata i sunce na goloj koži i koncert i pljesak i hvale i piće ispod noćnih krošanja u kratkim rukavima, nakon dugo vremena.

I tako sam danas sjedila u grimiznom kazališnom stolcu i gledala kako mi žena-dijete na pozornici, ispred čitavog orkestra i brojnih glava u publici, vraća sve ono što sam tonovima usadila u njeno mlado srce. I bijah savršeno, neočekivano i nepomućeno sretna.

A navečer sam u ogledalu promatrala kako se pjegice ponovo vraćaju na moj nos.

Dobar je  život ljeti.

3 thoughts on “Ljetni

  1. Draga kolegice, svaki tvoj opisani trenutak sreće proživjeh jučer i sam!
    Hvala Bogu što ne bijah sam i sto ima netko tko može sve to u ovako lijepe riječi pretočiti.
    Ostaj mi zdrava i sretna!

Leave a Reply

