Životinjska farma – nastavak

Image

– Kako tvoje životinje?

– Roda mi je pojela pačića!

-???!!!?? Tko bi rekao da su rode takve? Bile su mi simpatične baš, a sad…

– Da i meni su, ali….

– ….

– Danas sam vagala hrčka! Ima 45 grama!

– Nisi mi rekla da imaš i hrčka! Kako si ga vagala?

– Na kuhinjsku vagu. Pročitala sam u knjizi za hrčke da se moraju svaki tjedan vagati i ako imaju više od 45 grama, odmah moraju veterinaru.

– Je l’ ga pustiš malo van?

– Pa ne baš…on živi u jednoj kao krletci i unutra ima kao neki kolut koji se okreće i onda on po njemu trči. Ako ga i pustim, onda ga gledam, da se negdje ne zavuče….Jesmo sad gotovi?

One thought on “Životinjska farma – nastavak

Leave a Reply

