Dupini i to

Image

Ja već nekoliko dana živim subotu. Na nju mi nalikuju svi protekli dani, hladni, kišni i ciklonalni, protekli u pripremama za predstavljanje našeg projekta, koji u isto vrijeme i na istom mjestu akumulira ogromne količine estrogena. Malo me toga strah, ali se držim cool. A i ponosna sam, što jest, jest.

Posljednjih nekoliko slobodnih dana provedoh pod dekom, pijući Božićni čaj (upravo se tako zove, poklonila mi ga je Profesorica za Božić, naravno). I dok sam tako virila ispod pokrivača, na televiziji se ukazao prelijepi plavi dokumentarac  o podvodnom carstvu oceana. Osim vizualnih onanija nad tim plavim svemirom čudesa, najveći dojam je na mene ostavila činjenica da je dupinima parenje prije svega društveni događaj pa se tako oni uopće ne ustručavaju od grupnog upražnjavanja istog. Bez obaveza, bez posjedovanja, bez vezanja, bez kajanja. Čisti užitak. Oni su ga, onako pametni, dakako svjesni.

Danas sam se iz metropole vratila bez Crnog Roka. Umjesto njega kupila sam prsten sa dupinima.

p.s. Za razliku od pametnih dupina, mačak, čiji se život sastoji od besmislenih strategija i frenetičnih ispada, skočio je iz zasjede (u kojima je podosta loš) na moju nogu jutros i zatim se u paničnom bijegu od odmazde zabio u vrata. Bila su zatvorena. Ipak ima neke pravde na ovom svijetu.

3 thoughts on “Dupini i to

  1. Projekt vam se čini super! Moram malo više pričitati o njemu čim stignem. Ja imam crnog roka, dobila na poklon od dečka…stoji više od godinu dana na polici i skuplja prašinu, sad se osjećam malo krivom moram ga počet koristiti 🙂
    Hahahahha, mačak je upao u vlastitu klopku 🙂

Leave a Reply

