Ciklona

Image

Grijem se na mačka ispod pokrivača i vrućim mlazom iz tuša. Ako sam ikad spomenula da mi ovaj deficit topline i svjetla odgovara, zimogrozno i sa nekim čudnim osjećajem iritacije u križima povlačim svako slovo te tvrdnje…

U posljednjih nekoliko desetaka sati bila sam izložena: tehničkim nesuglasicama i osobnim optužbama bivših, s kojima ostajem u dobrim odnosima u većini slučajeva, ciklona i pun mjesec čine ih nemirnima, zatim čitavom jednom orguljaškom koncertu u hladnu subotnju večer, časne sestre su ugasile svjetla dok je zadnja nota još trajala pa smo Zlatokosoj, koja svoje medvjede čuva u kasici-prasici, čestitali na izvedbi u mraku crkve, onda još jednoj kavi u kratkom sunčanom intervalu, piću s kolegama izvan radnog vremena, dobrim glazbenim blokovima na radiju, nekoliko njih, atomima sreće i zadovoljstva jer K. i ja ipak nismo toliko nesposobne i sjebane, ovo je dokaz, jednoj maloj isprici i uspoređivanju specifikacija proizvoda iz Canon klana, ipak, pročitanim stranicama osrednjeg krimića o kradljivcima umjetnina, oduvijek sam ih smatrala lopovskom elitom…i tako.

I sad čekam da ciklona prođe…Pa i ne mora sad baš svaki post biti nešto…

2 thoughts on “Ciklona

  1. brrrr, i meni je hladno, valjda ce nas uskoro zagrijati malo vise sunca, ali ne previse jer ce onda bit prevruce pa cemo se opet zalit 🙂

Leave a Reply

