Das wohltemperierte Tag

blog

Bio je to dobar, lijep, odmjeren, ispunjen, raznovrstan i balansiran ženski dan, sa savršeno prilagođenim atmosferskim prilikama, potpuno konsonantan, bez disonanci. Sve je u njega stalo, ručak u botaničkom vrtu, kava na Cvjetnom, shoping bez fizičko-psihičkih devastacija (barem za mene), izložba koja me propustila dotaknuti, osim nekoliko portreta u olovci (a sve si mislim da me ne mora vječito nešto doticati), Veliki Gatsby i Luhrmanove vizualne igrarije…

Kući sam došla tek kasno uvečer, sa novom bluzom, listićima mirisnog čaja i nekoliko dobrih fotki u aparatu.

Bilo je to sasvim dovoljno da me učini savršeno sretnom.

6 thoughts on “Das wohltemperierte Tag

    • film je meni dobar, jedna predivna vizualna fantazija, neku dubinu likova ne treba očekivati,ali film nije tako niti napravljen…Lijepa razbibriga, preporučam!

Leave a Reply

