Na površini

tumblr_mdrd0mx0iG1rl9k4jo1_500_large

Nervozno dobre volje, vrlo krhke postojanosti, ali ipak nekako uščuvane do sadašnjeg trenutka. Pokoja kritika kapne i zapne tu i tamo, uvijek dobronamjerna, ali oduvijek sam slaba na njih, zašto bi odjednom bilo drugačije..

Komplimenti, ne znam kamo da ih pospremim, a niti sebe s njima, čine me titravom, zbunjenom i gode. Neka ih.

Uvjeravam se da sam potpuno svoja danas, ali uvijek malo fali…Zabavljam um žudnjom za nepotrebnim stvarima, dok za one bitne i potrebne uvijek ima vremena..

Makar sam još ujutro tvrdila suprotno, čudan neki dan, sasvim mirne površine, a ispod nje ključa milion sitnica koje me smetaju i na koje neću reagirati…Tu su i one od jučer na koje isto tako nisam reagirala.

Skrivena čekam neku eskalaciju da se dogodi.

Neizvjesno do kraja.

3 thoughts on “Na površini

  1. huh, što ja ne volim kad sam nervozno dobre volje…nakon toga mi se raspoloženje uvijek preokrene u jad i čemer…nadam se da neće i tebi!

Leave a Reply

