Bliska budućnost, a bez mene

Image

U jednom od mojih ranojutarnjih bdijenja, negdje oko 6 ujutro, još iz kreveta sam na internetskom portalu svojeg rodnog grada, uspavanog i provincijalnog (koliko god mi to ponosno nijekali),  pročitala vijest kako su njegovi stanovnici, udruge, ustanove i sva sila uglavnom pravnih osoba, odlučili ostaviti zalog građanima ovog grada u budućnosti, preciznije onima koji će obitavati na ovim prostorima za 100 godina.. Biti će tu pisanog, tiskanog i slikovnog materijala, raznih simboličnih predmeta, uglavnom, svega onoga što obilježava sadašnji trenutak, a što se pohranjuje u staru škrinju na vrhu visoke kule Starog grada. Ta će škrinja, kako ja to zamišljam, vjerojatno biti zapečaćena debelim hrđavim lancima sa velikim i teškim lokotima, a na njoj će stajati natpis: Ne otvaraj prije 2113.!

Razmišljam o pročitanoj crtici u silnoj poplavi informacija koje me zapljuskuju svakog dana… Ne zato što je to revolucionarni podhvat, svako toliko moji sugrađani iznjedre i realiziraju kakvu ideju, koja na trenutak prodrma ustajale vode ovog grada. Nađe se u tome svemu šarmantnih, svježih pa čak i suvremenih dosega, a  ima i onih bizarnih, provincijalnih i pomalo tjeskobnih…

 

Međutim, sve to nije  bitno. Nego, kakva je to budućnost za samo 100 godina, bila je moja prva misao nakon pročitane vijesti. To je praktički tu, sutra, tako blizu!

A onda sam se sjetila da mene i svega onog meni dragog odavno više neće biti  za “samo” 100  godina pa čak niti ovog dragog četveronožnog stvora koji me, evo,  škaklja po nogama, da je moj život tako kratak, beznačajan i mali u eonima prošlog i budućeg vremena, zanemariva velična jednog sićušnog atoma vode naspram oceana kojemu nema kraja…I sve ono jaaaako važno, ozbiljno i dramatično sada, neće imati baš nikakvo značenje za “samo” 100 godina..

Odjednom se poželim zajedno s debelim mačorom uvući u tu vremensku kapsulu u visokoj kuli  pa neka i  nas “otvore” za 100 godina. Tko zna, možda će svijetu za 100 godina trebati ćudljive mačke i melankolični ego-tripovi..

Ali umjesto toga,  samo se skutrih i nestadoh ispod pokrivača….

2 thoughts on “Bliska budućnost, a bez mene

Leave a Reply

