Spike

Image

Moj mlađi brat je izrazito pogodna osoba za dokone skitnje po zelenoj gradskoj periferiji. Zapravo, najpogodnija. Nekako nam je to postao modus operandi u zadnjih nekoliko godina i svi bitni razgovori, odnosno sva naša komunikacija uopće, događa se između 2 škljocaja mog fotoaparata, po pustim seoskim cesticama i između tokova rijeka.

Njemu nikad nije dosadno, nikad ne prigovara zato što opsesivno slikam jedan te isti motiv već 15 minuta i nikad ne cendra da je žedan/gladan/umoran/bolestan, da mu je vruće/hladno ili puše. Par puta sam napomenula kako bi možda čak bilo i poželjno da malo zacendra, onako, radi sebe pa se tako u zadnje vrijeme počeo tužiti na umor. Ali to, svejedno, nije ugrozilo moderatorsku ulogu starije sestre u našim samotnim skitnjama. U prijevodu, il’ će bit’  kako ja kažem il’ nikako. To je jednostavno primat koji nam je dan rođenjem prije njihovog, nama, starijoj braći i sestrama i možete se na glavu postaviti vi, mlađi, ali to je tako.

– Gdje si me to sad doveo, uprlo sunce, vruće mi je, a i fotografski nije zanimljivo… – cendra starija sestra. Netko mora.

– Kako nije, pogledaj ovaj pogled. Tek kad tamo pogledaš, skroooz tamo daleko, tek onda se uistinu osjetiš slobodan… – kaže on meni.

– Sloboda nije stvar pogleda, to je stanje svijesti – gunđam ja, vukući noge po prašnjavom asfaltu. Svjesna sam pretencioznosti ove izjave, ali on to ne mora znati.

– Ma nemoj. Nije to baš tako. Ajde mene slikaj! Ali tako da se vidi ovo sve otraga, ovaj pogled – u zadnje vrijeme me često traži da ga slikam.

– Ma joj, staneš uvijek tako nekako pionirski statično, uopće ne ispadneš dobro, sav se ukipiš – grozna sam.

Klik.

– Da vidim!

– Eto, vidiš da je bezveze.

– Daj da ja sad tebe!

– Ma nećeš mene slikati, nisam raspoložena danas..

– Ali ti nisi nikad raspoložena! Ajde, sjedni tu u travu, evo, tu ću te okinut u cvijeću – kaže mi i smije se.

Klik.

– Da vidim…Hmda, možda ne bi bilo loše da mi ova zelena travka ne raste iz nosa…

– Čekaj,  jel to ova, evo otkinut ću je da ne smeta.

– Sad ću ja tebe, evo ne miči se, tu kako jesi….

Klik. Klik.

– Opusti se, nemoj biti tako ukočen! Uostalom, mama kaže da tebe treba situacijski slikati, tako najbolje ispadaš.

– Ma što ona zna…

– Ajde malo zube izbaci van, nasmij se!

– Zašto?!

– Pa što si se sav smrknuo?!

– Pa to ti  je situacijska fotka.

– Ma daj…

Klik. Klik. Klik.

– Očaj…. u zadnje vrijeme ne mogu više napraviti niti jednu dobru fotku …

– To ti je zato što nisi skoncentrirana.

– Ma nemoj.

– Pa da! Evo ti – pruža mi mali žuti cvijet, koji je usput otkinuo. Stavljam ga u kosu i zaboravljam na njega.

– Gle, ovce! Kako su fora! – kaže on i prilazi jednoj dvorišnoj ogradi. Stojimo, gledamo ih i smijemo se, a on im pruža zelene listiće trave.

– Hahaha, gle ova je baš simpatična!

– Čekaj, slikat ću je!

– Ali to nije ta ovca, ta nije simpatična, nego ova tu! – kaže i pokazuje na simpatičnu ovcu.

Prisjetim se Malog princa i njegove ovce i nekako me raznježi to sve.

– Ja mislim da sam ja antipičan muškarac.

– Misliš atipičan?

– Da, to…

– Pa…možda to nije loše..

3 thoughts on “Spike

  1. Antipičan :)))). Ja sam se evo vratila sa svog izleta i na njemu sam slikala ovce :).

    Lijepi su mi ovi tvoji postovi. Baš razmišljam u posljednje vrijeme, uvijek ima jedan ili dva bloga koji pišu na ovaj način (zapravo, prepričavaju razgovor od riječi do riječi s nekom osobom) i to me tako iritira, pogotovo jer su to neke nebuloze gdje bi taj bloger da se suptilno nahvali… A ti to tako lijepo i poetično napišeš i ti razgovori imaju nekog dubljeg smisla od samohvaljenja.

    • Hehe, hvala ti draga! Shvatila sam da ljudi koje srećem sami kreiraju moje postove i makar ne bih htjela da mi postane navika pisati na taj način, neke razgovore koji me dirnu na bilo koji način, ne mogu ne prenijeti 😉

Leave a Reply

